Organizarea activităţilor zilnice dintr-o companie, gestionarea fluxului mare de date, precum și comunicarea între departamente reprezintă cheia pentru un business de succes. Una din cele mai bune strategii în care poţi investi pentru automatizarea proceselor interne este integrarea unei soluţii software . Astfel că am dezvoltat Optimis, un sistem de management integrat, orientat spre productivitate, flexibil și ușor adaptabil nevoilor companiei tale.

Optimis este o soluţie software care îmbină funcţionalităţi pentru gestionarea bazei de date cu clienţii, monitorizara stocurilor, organizarea activităţilor de vânzări și gestionarea activităţilor financiare din companie. Fie că vorbim despre ERP, CRM sau SFA, fiecare departament al companiei tale va beneficia de informaţii clare, gestionate inteligent și în siguranţă, reușind astfel să obţii o viziune completă asupra întregului tău business. Mai mult decât atât, pornind de la structura de bază a sistemului, putem construi module personalizate care să îndeplinească funcţionalităţi specifice nevoilor companiei tale.

Gestionarea tuturor activităţilor din companie într-un singur sistem

Optimis prezintă o interfaţă intuitivă și flexibilă, special concepută pentru a fi ușor de parcurs. Dezvoltat pe o structură modulară și organizat în module standard și module adiţionale, utilizarea sistemului fluidizează comunicarea dintre departamentele companiei și definește procese de business. Optimis dispune de funcţionalităţi dedicate managementului activităţilor zilnice, oferind acces la informaţiile înregistrate în orice moment, de pe orice tip de dispozitiv.

Sistemul poate fi implementat pe măsura dezvoltării afacerii. Poţi implementa ediţia de bază Optimis care cuprinde module dedicate gestionării relaţiei cu clienţii (CRM), module dedicate proceselor de vânzări (SFA) și module dedicate activităţilor financiare (EPR), având opţiunea de a adăuga ulterior module adiţionale de Marketing, Automatizare extrase bancare sau Formulare online, transformându-se astfel într-o soluţie foarte complexă care acoperă toate necesităţile unui business din orice domeniu de activitate.

Utilizând sistemul, vei observa cât de important este ca toate informaţiile sa se găsesc într-un singur loc și să urmeze același model de înregistrare, prelucrare și stocare. Acest lucru te ajută să urmărești ușor modul în care un prospect se transformă în oportunitate, comandă și vânzare. Reprezentanţii de vânzări pot monitoriza interacţiunile colegilor din alte departamente cu clienţii, înainte de a intra într-o intâlnire. Aceștia pot vedea oportunităţi de vânzare deschise, iar ierarhiile contului de clienţi și relaţiile de contact permit o vizualizare mai amănunţită a fiecărie colaborari.

Modulul Cloud regăsit în structura de bază a softului permite încărcarea fișierelor în sistem astfel încât toţi utilizatorii pot avea acces ușor la acestea, de oriunde. Soluţia este disponibilă și pe dispozitive mobile, eficientizând activitatea agenţilor care lucrează pe teren.

Software în cloud

Succesul afacerii, siguranţa personală și reputaţia au devenit, in prezent, dependente de capacitatea de a proteja datele contra pierderii sau furtului. Optimis îţi pune la dispoziţie serviciul de stocare Cloud pentru păstrarea și securizarea datelor, oferindu-ţi astfel toate măsurile de siguranţă necesare în ceea ce privește integritatea acestora. Serverul web este echipat cu soluţii optime pentru stocarea informaţiilor, păstrează datele în medii criptate și efectuează backup zilnic. Acest tip de abordare îţi reduce cheltuielile operaţionale eliminând necesitatea de a achiziţiona echipamente software și hardware sau de a angaja personal IT suplimentar. Reducând costurile pentru infrastructură, Optimis te ajută să investești resursele în noi oportunităţi pentru dezvoltare.

Flexibilitatea abonamentului

Managerii companiilor sunt din ce în ce mai educaţi și informaţi în alegerea sistemelor pe care le integreaza în business și conștientizează necesitatea customizării soluţiilor existente, pe domeniul lor de activitate. Scalabilitatea sistemelor este caracteristica cea mai căutată în perspectiva dezvoltării pe termen lung a afacerii. În acest context, venim în întampinarea clienţilor noștri cu un tip de abonament flexibil, care să răspunda exact nevoii acestora în funcţie de dimensiunea și stadiul businessului.

Cu Optimis, poţi eficientiza investiţia în orice moment alegând dimensiunea la care vrei să folosești sistemul prin definirea numărului de utilizatori, a perioadei de utilizare și prin alegerea modulelor adiţionale. Valoarea abonamentului este adaptată cerintelor definite, având opţiunea de a modifica parametri în orice moment.

Testează soluţia Optimis gratuit