Funcţionalităţi
Conturi
Gestionarea eficientă a bazei de date a companiei
Baza de date poate fi un diferenţiator competitiv în fidelizarea clienţilor. Simplu și intuitiv, modulul de conturi reprezintă un instrument orientat spre îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii, furnizorii și partenerii companiei, înregistrând informaţii complete despre aceștia. Modulul permite vizualizarea documentelor de vânzări și a situaţiilor financiare aferente fiecărui tip de cont înregistrat, precum și fișele de sold ale acestora.
  • Înregistrează clienţi, furnizori și parteneri cu date complete de contact
  • Organizează eficient toate informaţiile deţinute despre fiecare cont înregistrat, astfel încât pot fi urmărite ușor
  • Prezintă situaţii de vânzări aferente contului, afișând documentele de vânzări asociate (comenzi, oferte)
  • Prezintă situaţii financiare ale fiecărui cont, afișând documentele aferente (facturi, încasări/plăţi) precum și situaţia contului
  • Prezintă fișa de sold la zi a contului