Funcţionalităţi
Bugete
Alocarea și gestionarea bugetelor companiei
Gestionarea bugetelor reprezintă un factor important în managementul financiar al oricărui business. Optimis a dezvoltat modulul de planificare a bugetelor cu scopul de a gestiona eficient cheltuielile și de a evita eventualele pierderi. Cu funcţionalităţi complexe, dar și flexibil, modulul oferă posibilitatea de a asocia bugetele cu proiecte, clienţi, furnizori sau parteneri și de a le monitoriza până la epuizare. Informaţiile înregistrate pot fi împărţite pe categorii și vizualizate facil sub forma unui grafic.
  • Creează bugete și permite urmărirea facilă a acestora prin actualizarea statusului
  • Asociază bugetele cu proiecte, contacte, clienţi, furnizori, parteneri astfel încât distribuirea bugetului poate fi urmărită pas cu pas până la epuizare
  • Permite modificarea unui buget deja alocat pentru a putea actualiza și urmări toate situaţiile neprevăzute
  • Permite împărţirea unui buget pe categorii
  • Afișează datele înregistrate sub forma unui grafic, pentru o vizualizare rapidă si facilă a valorilor
  • Asociază bugetele cu plăţi către furnizori
  • Creează automat comenzi, taskuri, facturi proforme sau facturi fiscale aferente unui proiect