Alocarea si gestionarea bugetelor companiei

Gestionarea bugetelor reprezinta un factor important in managementul financiar al oricarui business. Optimis a dezvoltat modulul de planificare a bugetelor cu scopul de a gestiona eficient cheltuielile si de a evita eventualele pierderi. Cu functionalitati complexe, dar si flexibil, modulul ofera posibilitatea de a asocia bugetele cu proiecte, clienti, furnizori sau parteneri si de a le monitoriza pana la epuizare. Informatiile inregistrate pot fi impartite pe categorii si vizualizate facil sub forma unui grafic.

  • Creeaza bugete si permite urmarirea facila a acestora prin actualizarea statusului
  • Asociaza bugetele cu proiecte, contacte, clienti, furnizori, parteneri astfel incat distribuirea bugetului poate fi urmarita pas cu pas pana la epuizare
  • Permite modificarea unui buget deja alocat pentru a putea actualiza si urmari toate situatiile neprevazute
  • Permite impartirea unui buget pe categorii
  • Afiseaza datele inregistrate sub forma unui grafic, pentru o vizualizare rapida si facila a valorilor
  • Asociaza bugetele cu plati catre furnizori