Funcţionalităţi
Financiar
Gestionarea eficientă a activităţii economice
Activitatea financiară reprezintă o componentă esenţială în evoluţia unui business. Având o gamă complexă de funcţionalităţi dezvoltate într-un mod intuitiv, modulul financiar automatizează și monitorizează operaţiunile economice din departamentul financiar și procesează tranzacţiile contabile indiferent de tipul acestora (încasări, plăţi, transferuri interne, avansuri, deconturi).
  • Emite facturi proforme și facturi fiscale în orice valută
  • Înregistrează încasări totale sau parţiale asociate facturilor emise
  • Permite reglări ale documentelor fiscale pentru orice situaţie specială (modificare, anulare, stornare, ștergere)
  • Automatizează procesul de facturare periodică prin generarea de facturi recurente, cu frecvenţă stabilită
  • Afișează toate facturile neîncasate emise, prin filtrarea statusurilor
  • Afișează facturile neplătite către furnizori
  • Permite vizualizarea facturilor neplătite al căror termen de plată a fost depășit
  • Trimite clientului automat pe email documentele fiscale emise
  • Înregistrează facturi de furnizori
  • Înregistrează plăţi totale sau parţiale asociate facturilor de furnizori
  • Permite filtrarea în funcţie de status a tuturor tranzacţiilor
  • Afișează situaţia soldului la zi (banca, registru casă, avansuri angajaţi)
  • Creează transferuri interne între conturile companiei
  • Creează plăţi salariale către angajaţi
  • Creează avansuri către angajaţi
  • Creează deconturi pentru angajaţi