Funcţionalităţi
Proiecte
Definirea și monitorizarea proiectelor companiei
Definirea proiectelor și urmărirea desfășurării acestora conduc la atingere obiectivelor unui business. Modulul dedicat creării și planificării proiectelor companiei ajută la optimizarea resurselor și la gestionarea costurilor până la realizarea cu succes a sarcinilor. Sistemul stochează toate proiectele înregistrate și păstrează un istoric al interacţiunilor cu clienţii, contribuind astfel la fidelizarea lor pe termen lung.
  • Creează proiecte și permite urmărirea desfășurării acestora prin actualizarea statusului până la deadline
  • Permite stabilirea unei valori bugetate pentru un anumit proiect
  • Permite detalierea proiectelor prin crearea de faze
  • Gestionează individual și detaliat fiecare fază a proiectului pentru desfășurarea cronologică și corectă a acestuia
  • Permite înregistrarea pontajului și calculul valorii totale a proiectului conform valorilor definite în pontaj
  • Poate implementa modificări apărute în timpul desfășurării proiectelor astfel încât noile informaţii pot fi urmărite imediat în sistem
  • Creează automat comenzi, taskuri, facturi proforme sau facturi fiscale aferente unui proiect