d

Definirea si monitorizarea proiectelor companiei

Definirea proiectelor si urmarirea desfasurarii acestora conduc la atingere obiectivelor unui business. Modulul dedicat crearii si planificarii proiectelor companiei ajuta la optimizarea resurselor si la gestionarea costurilor pana la realizarea cu succes a sarcinilor. Sistemul stocheaza toate proiectele inregistrate si pastreaza un istoric al interactiunilor cu clientii, contribuind astfel la fidelizarea lor pe termen lung.

  • Creeaza proiecte si permite urmarirea desfasurarii acestora prin actualizarea statusului pana la deadline
  • Permite stabilirea unei valori bugetate pentru un anumit proiect
  • Permite detalierea proiectelor prin crearea de faze
  • Gestioneaza individual si detaliat fiecare faza a proiectului pentru desfasurarea cronologica si corecta a acestuia
  • Permite inregistrarea pontajului si calculul valorii totale a proiectului conform valorilor definite in pontaj
  • Poate implementa modificari aparute in timpul desfasurarii proiectelor astfel incat noile informatii pot fi urmarite imediat in sistem
  • Creeaza automat comenzi, taskuri, facturi proforme sau facturi fiscale aferente unui proiect