Gestionarea vanzarilor si profitabilitatii companiei

Procesul de vanzari intr-o companie se desfasoara in mai multe etape. Pornind de la stadiul de oportunitati si continuad cu transformarea lor in oferte si comenzi, Optimis coordoneaza intregul proces si automatizeaza fluxul de lucru. Modulul gestioneaza produsele si serviciile companiei generand rapid oferte relevante si are ca scop cresterea profitabilitatii.

  • Creeaza oportunitati si urmareste evolutia acestora prin actualizarea statusului, de la prospect pana la oportunitate castigata
  • Creeaza oferte si permite urmarirea acestora prin actualizarea statusului
  • Creeaza comenzi si permite urmarirea acestora prin actualizarea statusului
  • Genereaza automat comenzi provenite din oferte
  • Inregistreaza contracte de clienti
  • Creeaza un nomenclator de produse si servicii necesar desfasurarii eficiente a activitatii companiei
  • Gestioneaza stocuri
  • Permite vizualizarea informatiilor complete aferente articolelor create precum: cost de achizitie, pret de vanzare, stoc, adaos valoric si procentual etc.
  • Genereaza situatii de vanzari si financiare asociate produselor (Oferte, Comenzi, Oportunitati, Facturi Proforme, Facturi Fiscale)