Funcţionalităţi
Vânzări
Gestionarea vânzărilor și profitabilităţii companiei
Procesul de vânzări într-o companie se desfășoară în mai multe etape. Pornind de la stadiul de oportunităţi și continuâd cu transformarea lor în oferte și comenzi, Optimis coordonează întregul proces și automatizează fluxul de lucru. Modulul gestionează produsele și serviciile companiei generând rapid oferte relevante și are ca scop creșterea profitabilităţii.
  • Creează oportunităţi și urmărește evoluţia acestora prin actualizarea statusului, de la prospect până la oportunitate câștigată
  • Creează oferte și permite urmărirea acestora prin actualizarea statusului
  • Creează comenzi și permite urmărirea acestora prin actualizarea statusului
  • Generează automat comenzi provenite din oferte
  • Înregistrează contracte de clienţi
  • Creează un nomenclator de produse și servicii necesar desfășurării eficiente a activităţii companiei
  • Gestionează stocuri
  • Permite vizualizarea informaţiilor complete aferente articolelor create precum: cost de achiziţie, preţ de vânzare, stoc, adaos valoric și procentual etc.
  • Generează situaţii de vânzări și financiare asociate produselor (Oferte, Comenzi, Oportunităţi, Facturi Proforme, Facturi Fiscale)