Pe o piaţă din ce în ce mai competitivă satisfacţia clienţilor reprezintă diferenţiatorul principal în decizia de cumpărare. Dezvoltarea unei companii și creșterea profitabilităţii depinde în mare masură de performanţele echipei de vânzări.

Cu siguranţă te-ai gândit de multe ori cum poţi să îmbunătăţiești procesul de vânzări. Vino în ajutorul oamenilor din departamentul de vânzări cu o soluţie SFA (Sales Force Automation) care să-i motiveze să evolueze și să-și îmbunătăţească performanţele zi de zi.

SFA este o soluţie software dedicată activităţilor de vânzări, disponibilă și pe dispozitive mobile, care automatizează și eficientizează întregul proces de vânzări. Soluţia software gestionează întregul proces, de la prospecţi, oportunităţi, oferte, până la comenzi ferme, facturi și solduri, toate aceste informaţii fiind ușor de accesat de către echipele care lucrează pe teren.

Fii conectat oricând, de oriunde

Activitatea agenţilor de teren joacă un rol foarte important în creșterea vânzărilor. Datele și rapoartele din sistem pot fi accesate în timp real, astfel încat departamentul de vânzări să nu omită nicio oportunitate apărută.

Întâlnirile cu clienţii ajută considerabil la construirea unei relaţii solide și la fidelizarea acestora. Însă, un factor la fel de important este și personalizarea acestor interacţiuni. Pentru a-și eficientiza activitatea, agenţii de teren au nevoie sa aibă la îndemană toate informaţiile despre clienţii lor. Personalizarea interacţiunilor influentează în mod direct fidelizarea clienţilor și contribuie, în mod evident, la creșterea vânzărilor. De aceea, accesarea facilă a informaţiilor joacă un rol substanţial în încheierea unei colaborări de lungă durată.

Conform statisticilor, un procent de peste 80% dintre clienţi decid cumpărarea în funcţie de experienţa colaborării cu departamentul de vânzări, iar 90% dintre aceștia vor renunţa la produsele sau serviciile tale dacă nu au parte de un suport satisfăcător. Implementând un sistem SFA, poţi emite pe loc oferte relevante în baza istoricului înregistrat, indiferent dacă esti la birou sau nu. Foarte important este să nu ţii clienţii în așteptare.

Câștigă timp

Ţi s-a întamplat vreodata să fii în situaţia în care nu-ţi ajunge timpul să te pregătești pentru toate întâlnirile dintr-o zi? Atunci ai nevoie de un software de tip SFA, disponibil pe orice dispozitiv mobil, care îţi gestionează activităţile de vânzări și elimină procesele consumatoare de timp.

Unul din beneficiile majore pe care le aduce implementarea unui soft de tip SFA este capacitatea de a avea acces în timp real la toate informaţiile din sistem, indiferent de unde te afli, astfel încât să finalizezi cu succes fiecare oportunitate.

Prin implementarea unei astfel de soluţii software, reprezentanţii de vânzări își eficientizează timpul de a relaţiona cu clienţii, devenind din ce în ce mai competitivi. Fluxul continuu de informaţii obţinute pe teren și transmiterea lor către management sunt automatizate, astfel încât poţi urmări în orice moment un istoric relevant pentru a emite noi oferte. Accesul la comenzi, clienţi, încasări sau informaţii despre stocuri se face rapid, astfel că vei avea întotdeauna o situaţie clară a întregului departamentului de vânzări.

Utilizarea unui sistem software de tip SFA facilitează comunicarea dintre sediu și echipele de pe teren și automatizează întregul proces de vânzări.

Descoperă toate funcţionalităţile soluţiei Optimis