Să te aliniezi ultimelor tendinţe în domeniul software nu mai este doar un trend, ci a devenit o necesitate. Odată cu tehnologia mobilă avansată, integrată într-un sistem software, poţi fi mai aproape de clienţii tăi în timp real, indiferent de locul unde te afli.

Pentru a fi în top pe o piaţă din ce în ce mai competitivă, companiile trebuie să profite de numeroasele avantaje puse la dispoziţie odată cu dezvoltarea noilor tehnologii. Având în vedere că trăim în secolul vitezei, unul dintre cele mai importante beneficii este mobilitatea. Aceasta reprezintă o cerinţă vitală pentru a conduce businessul în direcţia corectă, favorizând:

• Accesul în timp real, de oriunde, la informaţiile din sistem
• Eficientizarea comunicării la distanţă
• Fidelizarea clienţilor
• Optimizarea interacţiunilor
• Productivitatea colaborărilor
• Flexibilitatea în îndeplinirea task-urilor

Optimizare, Productivitate și Flexibilitate

Agenţii care lucrează pe teren au nevoie să acceseze rapid datele din sistem și informaţiile despre clienţi, pentru a emite oferte relevante, în baza intereselor. Implementând o soluţie software în cloud, oamenii de vânzări nu mai sunt nevoiţi să ajungă la birou pentru a-și lua informaţii despre produse sau diponibilitate stocuri. Aceștia pot urmări istoricul interacţiunilor cu clienţii de pe orice tip de dispozitiv mobil – laptop, tabletă sau telefon mobil, reușind astfel să răspundă întotdeauna prompt, cu oferte personalizate, în funcţie de nevoile fiecărui client. Optimizarea tuturor interacţiunilor crește satisfacţia clienţilor și implicit productivitatea colaborărilor cu aceștia.

Libertatea de a accesa informaţiile din sistem de oriunde reprezintă un avantaj nu doar pentru eficientizarea colaborărilor cu clienţii, dar și pentru optimizarea comunicării între toţi membrii echipei. Utilizând un sistem smart de management integrat, comunicarea între departamentele unei companii devine astfel facilă și eficientă. Acest avantaj atrage după sine productivitatea companiei.

Flexibilitatea angajaţilor presupune accesul acestora oricând și de oriunde la informaţiile din sistem. Astfel, angajaţii rămân întotdeauna conectaţi, indiferent dacă se află la birou, lucrează pe teren, sau de acasă. Această flexibilitate conduce la loializarea clienţilor pe termen lung.

Posibilitatea de a lucra la distanţa și de a fi flexibil în relaţiile cu clienţii reprezintă unul din cele mai importante elemente pentru a corespunde standardelor exitente pe piaţă. Optimis îţi furnizează soluţii de calitate care te ajută să ai o șansă reală de devansare a competitorilor.

Mobilitatea înseamnă să fii întotdeauna conectat!