Funcţionalităţi
Modul adiţional
Contabilitate
Serviciu de contabilitate online integrat cu Optimis
Optimis vine în întâmpinarea nevoilor companiei tale cu un modul de contabilitate care îmbină perfect tehnologia cu expertiza unei echipe de contabili profesioniști. Astfel îți punem la dispoziție toate serviciile oferite de o firma de contabilitate clasică, într-o formă tehnologizată și securizată.
Toate documentele necesare închiderilor contabile se încarcă în sistem, urmând să fie procesate de echipa de experți contabili. Integrarea cu celelalte module ale soluției îți oferă avantaje suplimentare în ceea ce privește managementul activităților companiei și automatizarea proceselor interne de lucru. Utilizând soluția completă de management integrat Optimis, o mare marte a documentelor necesare închiderilor contabile sunt deja înregistrate în sistem, acestea fiind preluate automat de contabilii profesioniști din spatele ecranului. Astfel, balanțele contabile, bilanțul, documentele de salarizare și ITM, registrele contabile, depunerea declarațiilor, OP-urile de plată către autorități, precum și alte proceduri contabile obligatorii, vor fi întocmite la timp.
Folosind o astfel de abordare, vei avea acces în timp real la toate datele și raportele contabile ale companiei tale, chiar și de pe telefonul mobil.
Iata câteva dintre beneficiile pe care ți le aduce utilizarea serviciului de contabilitate online:
  • Accesul în timp real la situația financiară a companiei
  • Accesul ușor la documente financiare de pe orice dispozitiv mobil, oricând și de oriunde
  • Consultanță specializată nelimitată
  • Transmiterea online a documentelor către contabil, prin încărcarea lor în sistem
  • Eliminarea riscului de pierdere a documentelor
  • Eliminarea proceselor consumatoare de timp
  • Securizarea informațiilor contabile
Soluţia de management în cloud permite încărcarea unui număr nelimitat de documente, stochează, securizează și organizează informaţiile astfel încât toate documentele contabile obligatorii să fie întocmite la timp.
Automatizând procesul contabil cu sistemul de management integrat Optimis, accesul la informaţiile contabile se face oricând și de oriunde, colaborarea cu experţii contabili este mai eficientă, iar riscul de pierdere a documentelor este eliminat.