Datorită tehnologiei recente și a procesului de inovare digitală, a avut loc și o transformare a clienților. A apărut clientul informat și implicat social pentru care principalul factor decizional este experiența colaborării. Astfel, soluția pentru a avea un business de succes este să depășești așteptările și să oferi clienţilor tăi o colaborare de excepție.

Așteptările noilor clienți

Un procent de peste 90% dintre cumpărători își încep procesul de cumpărare printr-o căutare pe internet. Clientul alege să efectueze toate cercetările on-line, caută feedback prin intermediul rețelelor sociale și preferă emailuri în schimbul apelurilor telefonice. Ca rezultat, ei aleg produsele sau serviciile de care sunt interesați. Dar mai presus de toate, factorul cel mai important în luarea deciziei este experiența cu care ei se întâlnesc. Există date care susțin că un procent de peste 80% dintre cumpărători sunt dispuși să achiziționeze un produs mai scump, dacă experiența cu furnizorul este una bună.

De aceea, tot mai mulți dintre managerii companiilor consideră esențială fiecare interacțiune cu potențialii cumpărători. Astfel, pentru a se adapta cerințelor clienților tot mai exigenți, aceștia aleg să investească în implementarea unei soluții software de management al relațiilor cu clienții.

Ce trebuie să faci pentru a îmbunătăți experiența clienților?

Iată 3 metode prin care Optimis te ajută să creezi o relație de durată cu clienții companiei tale.

Oferă interacțiuni personalizate

Renunță la abordarea standard pe care o aplici fiecărui compărător. Fiecare contact cu un client influentează decizia acestuia de a se întoarce sau nu. Așa că interacțiunile trebuie să fie unele de exceptie. Optimis gestionează eficient baza de date a companiei, creând astfel un istoric relevant al fiecarui client înregistrat. Acest lucru te ajută să oferi clienţilor tăi experiențe personalizate în baza intereselor.

Oferă mobilitate echipei de vânzări

Pentru că ne aflăm în secolul vitezei, timpul trebuie maximizat. Fiecare minut pierdut poate schimba cursul unei colaborări. De aceea clienții nu trebuie lăsați în așteptare. Pentru acest motiv Optimis îți oferă acces oricând și de oriunde la toate informațiile din sistem. Indiferent dacă te afli la birou, în drum spre o întâlnire, sau chiar în timpul liber, poți accesa datele din sistem de pe telefon mobil, tabletă sau laptop astfel încât să oferi rapid clienților informațiile de care aceștia au nevoie.

Fii proactiv!

Acest lucru presupune să anticiepezi și să satisfaci cerințele curente și viitoare ale clienților.

Majoritatea clienților doresc să fie contactați proactiv de către companiile cu care aleg să colaboreze. Luând în considerare aceste cerințe, Optimis a dezvoltat funcționalități care permit utilizatorilor să observe comportamentul cumpărătorilor, reușind astfel să le ofere exact ceea ce au nevoie.

Optimis te ajută să înțelegi mai ușor nevoile consumatorilor chiar înainte de a începe o colaborare. Oferă o experiență de neuitat clienților tăi!